![]() |
|
Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - Printable Version +- www.simsforums.com - the Sims series, computer games & other nonsense since March 2008. (https://www.simsforums.com) +-- Forum: The Sims Forums Community (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: General Discussion (/forumdisplay.php?fid=24) +--- Thread: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread (/showthread.php?tid=6877) |
Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - -[gooey kablooey]- - 11-10-2009 09:16 PM Haha, Je pense que l'hiver est froid mais qu'il est tres belle. J'aime Noel. Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - serp3821 - 11-10-2009 11:18 PM (11-10-2009 09:16 PM)*áâιÑнα.dαnιÑââÑ link Wrote:Haha, Je pense que l'hiver est froid mais qu'il est tres belle. J'aime Noel. Translation: (I think that winter is cold but.....is very beautiful) I 4got wat qu`il means...lol Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - bobert26 - 12-10-2009 03:59 AM non, je deteste l'hiver. C'est stupide! Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - serp3821 - 12-10-2009 04:18 AM J`aime l`hiver, l`hiver est tres tres belle dam, I 4got how to say now {glare} Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - bobert26 - 12-10-2009 05:45 AM neige Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - Majick - 12-10-2009 06:44 AM o__o Uhm ... did the language filter get turned off or what?! LOL Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - serp3821 - 12-10-2009 07:06 AM oh no lol nous savons comment parler en français: (we know how to speak in French) i think thats how you say it.... dam, I`m in French 2 and I 4got my French je parles mon Francais un peu mal aujourd'hui je n`aime pas le été été est tres chaud! J`aime l`hiver parce que j'aime le froid Oh, L'automne est très beau aussi les arbres sont si colorées! L`automne c`est magnifique! {yes} pardon, Jeni Bonjour, comment vas vous? vous tres bien aujourd`hui J`aime le Francais Le Francais est tres belle langue vous devez apprendre le français let me translate: I speak my French a little bit bad today I love winter Summer is too hot I like winter because it`s cold Oh, and autumn is very beautiful too the tress are so colorful! {yes} sorry Jeni hello, how are you? Are you okay today? I love French French is one the most beautiful languages You should learn French I`m surprised how much I know! Let`s go to France (Allons en France! Oui? {yes}) Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - Cassie - 12-10-2009 09:14 AM Shall we rename this to the Autumn/Fall/French official thread? ![]() I'm jealous, I wish I could speak French, I stopped taking it 3 years ago... Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - bobert26 - 12-10-2009 04:17 PM I only have to take it one more year, but I can keep doing it if I want. So I might. Re: Autumn/Fall - SimsForums Official Thread - -[gooey kablooey]- - 12-10-2009 07:54 PM LOL. Yay for French. qu'il = it. So I said : I think that winter is cold but it is very beautiful. |