Click me to see why these adverts are here

Login:
or Register


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
14-02-2012, 07:15 AM
Post: #1
Question Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
(Just so you know, I'm playing the game in swedish so I don't know the expressions for everything in english, I'll do my best)

I'm just wondering, if your sim has the lifetime wish to become a CEO in the business career, do you only have to make him/her become that or do you have to be liked by the colleagues etc?

I went lazy and cheated myself to become a CEO by typing "cheatingsenable true" and pressing the mailbox (allthough I didn't save that game), but the lifetime wish didn't fullfill, do you have to do it "the real way"?

Hope you can help me out Smile
Quote this message in a reply
14-02-2012, 08:38 AM
Post: #2
RE: Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
Hej hej hej!

Det är bara att låta simmen jobba med affärer så att befordringarna kommer så blir han/hon VD till slut. Det är alltid bra om simmen är omtyckt av kollegorna och chefen förstås, men huvudsaken är att mätaren som visar hur långt kvar det är till befordran går upp! Jag vet inte hur det funkar exakt men ibland höjs livsönskan, som för simmar som vill bli rika. Om det står att livsönskan är att skaffa 50 000 simdaler och simmer får så mycket så kan livsönskan gå upp och nu vill simmen ha typ 250 000 simdaler. Shy

Oh gawd, do I really have to translate this to english just so the others here can understand me? Confused

Let the sim work and be promoted a couple of times and he/she will become a CEO. Bla bla bla I'm blonde too. Tongue
Quote this message in a reply
14-02-2012, 09:53 AM
Post: #3
RE: Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
(14-02-2012 08:38 AM)Cororon Wrote:  Hej hej hej!

Det är bara att låta simmen jobba med affärer så att befordringarna kommer så blir han/hon VD till slut. Det är alltid bra om simmen är omtyckt av kollegorna och chefen förstås, men huvudsaken är att mätaren som visar hur långt kvar det är till befordran går upp! Jag vet inte hur det funkar exakt men ibland höjs livsönskan, som för simmar som vill bli rika. Om det står att livsönskan är att skaffa 50 000 simdaler och simmer får så mycket så kan livsönskan gå upp och nu vill simmen ha typ 250 000 simdaler. Shy

Oh gawd, do I really have to translate this to english just so the others here can understand me? Confused

Let the sim work and be promoted a couple of times and he/she will become a CEO. Bla bla bla I'm blonde too. Tongue


Tack för svaret Smile

Men det funkar alltså inte om man fuskar sig till att bli VD?
Quote this message in a reply
14-02-2012, 12:13 PM
Post: #4
RE: Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
Jag vet faktiskt inte. Jag tror att en av mina simmar hade som livsönskan att bli VD och att han nu är det. Måste starta spelet om en stund och kolla om den står som uppfylld. Confused

Ok Jag kollade nu och han som var VD hade en annan livsönskan. Blush

Men du är iaf inte den enda som har problemet, för jag hittade det här http://boards.ign.com/the_sims/b5219/206118937/p1/ så det är kanske en bugg. Confused
Quote this message in a reply
14-02-2012, 11:38 PM
Post: #5
RE: Lifetime wish - becoming a CEO, some questions
(14-02-2012 07:15 AM)Epicblonde Wrote:  (Just so you know, I'm playing the game in swedish so I don't know the expressions for everything in english, I'll do my best)

I'm just wondering, if your sim has the lifetime wish to become a CEO in the business career, do you only have to make him/her become that or do you have to be liked by the colleagues etc?

I went lazy and cheated myself to become a CEO by typing "cheatingsenable true" and pressing the mailbox (allthough I didn't save that game), but the lifetime wish didn't fullfill, do you have to do it "the real way"?

Hope you can help me out Smile
When you press the mailbox, press the 8th level in buisness, then work your way to the 9th normally (without cheats).
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)